36-річний машиніст вийшов із кабіни поїзда «Hikari» приблизно на три хвилини. У цей час надшвидкісний транспорт рухався зі швидкістю 150 кілометрів за годину, а всередині перебували близько 160 пасажирів. Про це повідомляє «Kyodo News».
Поки чоловік був у туалеті, у кабіні залишався провідник — водій попросив його зайняти місце машиніста, хоч той не мав ліцензії на керування поїздом. Врешті провіднику не довелося нічого робити — за повідомленням компанії-перевізника, він не торкався панелі управління.
Порушення правил управління потягом помітили через те, що він затримався на маршруті на одну хвилину. Тоді на зображенні з кабіни помітили, що водій був деякий час відсутній. Сам машиніст розповів, що змушений був відлучитися, оскільки відчув різкий біль у животі. За правилами, він мав би повідомити про це оперативний центр та передати управління кондуктору, який має право кермувати, або ж зупинити потяг на найближчій станції.
Однак чоловік сказав, що не хотів, аби транспорт затримувався. Для швидкісних потягів у Японії затримка навіть на кілька хвилин створює великі проблеми для операторів та часто привертає увагу ЗМІ. Окрім того, залізнична мережа Токайдо — Шінкансен у Японії є найбільш навантаженою. Там їздять лише швидкісні потяги, які можуть рухатися зі швидкістю до 285 кілометрів за годину.
Залізнична компанія, в якій працює машиніст, вже оприлюднила вибачення перед пасажирами та відзвітувала про інцидент Міністерству землі, інфраструктури, транспорту та туризму. Наразі там розглядають можливе покарання щодо водія та кондуктора.
Додати новий коментар
Dbuort
5.11 2022 - 7:44
Посилання
brand rocaltrol 0.25 mg <a