Голова Полтавської обл-держадміністрації Олег Синєгубов, заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко, голова Укравтодору Олександр Кубраков та начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Іван Краповницький ознайомилися з перебігом будівництва першої бетонної дороги в Україні Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка, яка споруджується в межах програми Президента України «Велике будівництво», повідомляє прес-служба Полтавської облдержадміністрації.
Зокрема оглянули, як тривають нічні роботи на ділянках траси в межах Кобеляцького району, мосту через Ворсклу та на межі з Дніпропетровською областю. Дорога має статус національної. «Ця дорога зв’язує між собою за найкоротшою відстанню Дніпро з Полтавою та Києвом. Навіть раніше фури, виїжджаючи з Кременчука до Києва, їхали через Полтаву. Наразі вони фактично зрізають половину шляху. Це соціально та економічно важлива «артерія» Полтавщини. Новий автошлях дасть змогу розвантажити ті траси, які є в регіоні. Однак будувати його доводиться практично з нуля. Нині ми тісно співпрацюємо з органами місцевого самоврядування та центральними органами влади. Спільними зусиллями об’єкт збуде зданий наприкінці цього року», — зауважив голова По-лтавської облдержадміністрації Олег Синєгубов.
Дорога пролягатиме від Решетилівки до межі з Дніпропетровською областю. Протяжність шляху становить 80 кілометрів. Це буде одна з перших «бетонок», збудованих в Україні за останні десятиріччя. Автотрасу планують розширити до чотирьох смуг. Загалом товщина дорожнього «одягу» нової дороги становитиме майже 1 метр.
«Полтавська область для нас — одна з ключових. А тому цього року в межах програми «Велике будівництво» реалізовуємо тут два великих проекти. Траса Н-31 будується цілодобово, і на Полтавщині ми не бачимо ризиків щодо того, щоб ввести в експлуатацію її цього року. Другий об’єкт — траса М-03 Київ — Харків у межах Полтави. Там також ведуться активні роботи, і вже в серпні цей довгобуд введемо в експлуатацію», — повідомив Олександр Кубраков.
«Траса Н-31 — один із най-масштабніших проектів будівництва цього року. Ми побачили, що роботи тривають і вдень, і вночі. Це перший в Україні проект за часи незалежності, де будують дорогу з нуля, у полі. Ми побували на цій ділянці кілька місяців тому й побачили значні зрушення», — резюмував заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко.
Як розповів Іван Краповницький, особливість дороги полягає в тому, що вона більш витривала, стійка до різних видів навантажень та кліматичних змін. Гарантія її використання — понад 10 років. «На дорозі будуть збудовані 4 мости. Перспектива інтенсивності руху — понад 10 тисяч авто за добу. Ширина проїзної частини — 2х7,50 м. За останні десятки років таких доріг в Україні не будували. За наявного трафіка між Дніпром та Києвом виникла потреба саме в такій дорозі», — зазначив Іван Краповницький.
Перші ідеї щодо будівництва дороги обговорювали ще за часів підготовки України до Євро-2012, а фактичні роботи почалися у 2017-му. За цей час було побудовано близько 15 кілометрів дороги, а цьогоріч планують побудувати понад 100 кілометрів. Наразі вже прокладено 20 кілометрів автошляху (2 проїзди по 2 смуги), по яких рухається транспорт. На решті протяжності тривають активні ремонтні та будівельні роботи.
«Складність об’єкта полягає в тому, що ми працюємо з великими обсягами землі — близько 1 мільйона 100 «кубів». Утворюються високі насипи — близько 12 метрів. Застосовують нові технології, а саме — армування насипів земляного полотна за допомогою решітки. Опорних стінок, довжина яких становить 12 метрів і які складаються з окремих блоків, близько 90 тисяч штук. Працюємо у дві зміни», — розповів керівник проекту Олександр Валуйкін.
Загальна вартість будівництва на цей рік становить 13 мільярдів 568 мільйонів гривень. Станом на 1 липня вже освоєно 4 мільярди 473 мільйони гривень.
Додати новий коментар
Vkzubw
4.11 2022 - 5:20
Посилання
buy calcitriol 0.25mg sale <a