Як оскаржити неякісні комунальні послуги

 

Постачальник комунальних послуг зобов'язаний:

— забезпечувати своєчасність та якість житлово-комунальних послуг;

— здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;

— укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг із визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання;

— надавати необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їхню вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання тощо;

— своєчасно проводити підготовку житлового будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

— розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їхнього ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їхньої якості;

— утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;

— сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-від-новлювальних робіт у розмірі, визначеному договором або законодавством;

— вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їхніх споживчих властивостей та перевищенням термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;

— своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.

Споживач комунальних послуг має право:

— своєчасно отримувати якісні послуги ЖКГ відповідно до законодавства;

— одержувати інформацію про перелік послуг ЖКГ, їхню вартість, розмір місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання;

— на відшкодування збитків, завданих майну чи здоров'ю внаслідок ненадання житлово-комунальних послуг;

— на усунення виявлених недоліків у наданні послуг ЖКГ;

— на зменшення плати за послуги в разі їхнього ненадання або зниження їхньої якості;

— на звільнення від сплати вартості послуг ЖКГ за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї за відповідного документального оформлення, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором;

— отримувати компенсацію за перевищення нормативних термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;

— на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

— на укладання договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, обладнання та засобів обліку, які вийшли з ладу.

Як скласти акт-претензію до ЖЕКу

1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення акта-претензії споживача.

2. Представник виконавця має з’явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

3. У разі неприбуття представника виконавця або не-обгрунтованої відмови від підписання акта-претензії, він вважається дійсним, якщо його підписали не менше двох споживачів.

4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає обгрунтовану письмову відмову.

5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді.

6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.

Представник виконавця зобов’язаний прийти на виклик не пізніше 2 робочих днів. В іншому разі ви можете самостійно скласти акт-претензію, підписавши його з не менш як 2 споживачами. На підставі акта складається заява про усунення недоліків у наданні послуги. Заява додається до акта (можна копії) і листом надсилається до відповідної організації. Результатом розгляду акта-претензії до ЖЕКу має бути перерахунок суми платежів з дати його складання. Якщо виконавець не задовольнить вимог, то з актом-претензією можна виграти будь-який суд із ЖЕКом.

 

Згідно із Законом України «Про житлово-комунальні послуги»

Зразок акта-претензії

 

Начальнику КП «ЖЕК»_____________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)

 

_________________________________________________

 

       вул.______________________,буд.___________________

 

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

про неналежне надання або ненадання послуг

м. Полтава, Шевченківський район (для прикладу)

 

«______» ___________20___р.,

 

Споживач ___________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

 

 

висловлює претензії виконавцю щодо якості надання

послуг з ____________________________________________

(види послуг)

 

в частині____________________________________________

(види порушень, кількісні/якісні показники надання послуг)

 

У період з ______________20 р. по ________________20 р.

 

У зв'язку з викладеним, вимагаю зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані (або ненадані) послуги, зазначені в цьому акті споживачем (ами) згідно з умовами Договору 

№ _____________про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

 

Цей акт склали:

 

Виконавець в особі ___________________________________

(ПІБ, посада, адреса, підпис)

 

Споживач 1. _________________________________________

(ПІВ, адреса, телефон, підпис)

 

Споживач 2. _________________________________________

(ПІБ, адреса, телефон, підпис)

 

Споживач 3. _________________________________________

(ПІБ, адреса, телефон, підпис)

 

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 6 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Wzauoz.

order calcitriol 0.25 mg pills <a href="https://rocaltrtn.com/">buy calcitriol 0.25mg sale</a> buy rocaltrol 0.25 mg for sale