Наречена поскаржилася, що її весільна сукня «має зовсім не такий вигляд, як у замовленні». Їй порадили не одягати її навиворіт

 

Американка Деу Обрі готувалася стати дружиною і замовила собі сукню в Інтернет-магазині. Своєю покупкою вона була дуже незадоволена, адже та мала зовсім не такий вигляд, як на картинках, але є один нюанс.

Цією історією Деу Обрі поділилася на своїй сторінці у «Facebook». Дівчина збиралася на своє весілля, і в неї залишився один з останніх штрихів — сукня. Паралельно Обрі працювала на кількох роботах, а також мала складати іспити, через що мало спала. Та й узагалі готуватися до весілля в умовах пандемії коронавірусної інфекції — не найприємніше заняття.

Обрі сподівалася, що хоча б сукня поліпшить їй настрій, але все стало ще гірше, адже вона мала жахливий вигляд. Тож дівчина написала гнівного листа магазину, в якому виклала все, що думає про його асортимент. Через якийсь час їй надійшла відповідь: «Ви точно перевірили наш лист? Ви одягнули сукню навиворіт, будь ласка, спробуйте надіти її правильно». І — о, диво — сукня сіла ідеально! Дівчина пообіцяла, що зробить хороші фотографії вже на весіллі, але запевнила, що тепер їй все подобається.

У коментарях Обрі підтримали: «Боже, це так схоже на мене! Тепер я люблю тебе ще більше», «Мені тебе дуже шкода, бідолахо, але я від душі сміюся! Вона буде на тобі ідеальною, як би ти її не одягнула», «Дуже класно, що ця історія розійшлася по світу! У такий важкий час вона подарувала людям можливість посміятися!».

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 12 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Sddlrl.

calcitriol oral <a href="https://rocaltrtn.com/">oral rocaltrol 0.25 mg</a> buy rocaltrol 0.25 mg generic