Президент України Володимир Зеленський ознайомився з роботою регіонального дизель-поїзда ДПКр-3, який було збудовано цьогоріч на Крюківському вагонобудівному заводі (КВБЗ). Глава Держави проїхав дизель-потягом за маршрутом від технічної станції «Дарниця» до вокзалу «Київ-Пасажирський».
Під час короткої подорожі голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів Президентові, що цей потяг відповідає українським і європейським стандартам, тому, якщо розглядати можливість його експорту, залишається тільки питання щодо ширини колії. До того ж модель кузова спроєктована таким чином, що він підходить для курсування на приміських та регіональних маршрутах, також він розрахований на високі платформи, повідомили в Офісі Президента.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зазначив, що всього для АТ «Укрзалізниця» заплановано замовити 20 дизель-поїздів ДПКр-3. «Це будуть регіональні експреси, які можуть курсувати за напрямками Ізмаїл — Одеса, Харків — Краматорськ, Харків — Лозова, Харків — Попасна», — зазначив він.
Крім того, такі потяги мають намір направити на регіональні маршрути Львів — Тернопіль — Чернівці (через Заліщики) — Коломия, Попасна — Куп’янськ — Харків — Суми — Ворожба. АТ «Укрзалізниця» вже отримало перші два такі потяги. Один із них курсує за маршрутом Коломия — Ківерці («Прикарпатський експрес»). Третій поїзд, згідно з планом, надійде наприкінці листопада цього року, а ще два — у першому кварталі наступного. Їх планують використовувати на маршруті Київ — Аеропорт «Бориспіль».
Володимир Зеленський поставив завдання представнику ПАТ «Крюківський вагонобудів-ний завод» запропонувати такий формат роботи, за якого ці 20 потягів можна буде виготовити впродовж наступних двох років. Міністр інфраструктури також розповів, що, крім дизель-поїздів та пасажирських вагонів, завершується семирічна програма з оновлення парку вантажних вагонів, які збиратимуть зокрема на КВБЗ.
Поїзд ДПКр-3 складається з трьох вагонів, у яких є 170 зручних місць для сидіння з підлокітниками, зокрема 69 сидінь першого класу та 101 сидіння — другого. Вагони мають сучасний дизайн інтер’єру та екстер’єру, обладнані системами кондиціонування, резервного опалення та вакуумними вбиральнями. У поїзді передбачено безбар’єрний доступ для маломобільних груп та людей з інвалідністю. Конструктивна швидкість поїзда становить 140 кілометрів за годину.
Нові дизельні потяги ДПКр-3 можна побачити у виставковому павільйоні Київського залізничного вокзалу, де триває виставка «#ЗалізніЗміни», присвячена оновленню рухомого складу АТ «Укрзалізниця», яке стало частиною національної Програми «Велике будівництво». На виставці представлено купейні вагони, які Укрзалізниця замовила в Крюківського вагонобудівного заводу. За умовами контракту, 20 зі 100 замовлених вагонів мають бути поставлені до кінця 2021 року. Міністр інфраструктури Олександр Кубраков анонсував закупівлю ще щонайменше 500 вагонів у наступні два роки. Це сучасні вагони, обладнані кондиціонерами, вакуумними туалетами, енергоощадним освітленням. У кожному вагоні в одній із вбиралень встановлений стіл для сповивання. У всіх купе та вбиральнях є кнопки виклику провідника та система сигналізації.
Володимир Зеленський оглянув і модернізований приміський електропоїзд ЕР2. Він складається з 10 вагонів, які оснащені обладнанням для доступу людей з інвалідністю, кнопками виклику поїзної бригади, кріпленнями для велосипедів. Це вже третій безбар’єрний приміський поїзд в Україні, який буде переданий на баланс Укрзалізниці.
Крім того, Президентові продемонстрували купейні вагони-трансформери, капітально відреставровані силами Укрзалізниці. З початку цього року Укрзалізниця відремонтувала сім пасажирських вагонів, а до кінця року буде проведено ремонт 50 вагонів. Наступну партію — дев’ять вагонів — випустять у рейс в листопаді.
Додати новий коментар
Jokfeo
5.11 2022 - 7:41
Посилання
buy calcitriol 0.25mg generic