Полтавщина — одна з областей, де сконцентровано найбільше об’єктів, що зводять за програмою Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво». Серед наймасштабніших — будівництво нового вантового мосту в Кременчуці.
«Нарешті Кременчуцька громада має реальний шанс на втілення об’єкта в життя. Багато про нього говорили, чимало обіцянок звучало для жителів області й Кременчука. Наразі реалізуємо проект за схемою «Design and Build» («проектування-бу-дівництво»), де підрядна компанія «Догуш» і проектуватиме, і здійснюватиме будівництво мосту, — зауважив голова Полтавської облдержадміністрації Олег Синєгубов під час робочої поїздки до Кременчука. — Нині тривають підготовчі роботи, зокрема з геодезії, розташування містечка для проживання працівників будівельної компанії. У вересні плануємо завершити відповідну експертизу, а в жовтні — почати безпосереднє спорудження мосту. Сьогодні ми пересвідчилися, що все відбувається за планом та графіком».
За словами Олега Синєгубова, будівництво мосту розраховане на 3 роки. Об’єкт буде повністю профінансований за кошт державного бюджету. Загальна кошторисна вартість проекту становить понад 11 мільярдів гривень, зокрема проектних робіт — 280,7 мільйона гривень, будівельних — 10,9 мільярда гривень. Довжина вантового мосту становитиме 720 метрів, естакади — 1,9 кілометра, загальні дорожні роботи сягатимуть 5,4 кілометра.
«Новий кременчуцький міст через Дніпро стане найбільшим об’єктом програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Дякую громаді за підтримку, тісну комунікацію й співпрацю. Цей об’єкт складний та унікальний. Його зведення вимагає злагодженої командної роботи. Сили підрядника мають спрямовуватися винятково на будівництво. Із цією метою при облдержадміністрації створено відповідну робочу групу.
Обласна влада координуватиме процес будівництва спільно зі Службою автомобільних доріг, компанією «Догуш», містом і всіма дотичними службами, — зазначив голова облдержадміністрації. — Для Президента, уряду, Полтавської облдержадміністрації та громади це пріоритетний проект. Бо без будівництва нового мосту ми наражаємо на транспортний колапс жителів не лише Кременчука, а й усього центру України, оскільки останній капремонт мосту проводили понад 30 років тому».
Проект передбачає максимальну локалізацію виробництва — 95% усіх матеріалів будуть вітчизняного виробництва, повідомляє прес-служба Полтавської облдержадміністрації.
Додати новий коментар
Ttclrz
4.11 2022 - 11:10
Посилання
order calcitriol 0.25mg pills