Новини Полтавщини

 

У Кременчуці на ПАТ «КВБЗ» стався залізничний «прорив» із пасажирськими вагонами

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» повідомляє про нові плани виробництва, тобто продаж пасажирських вагонів на 2020 рік. Якщо 2018 року Укрзалізниця купила лише 8 пасажирських вагонів, а 2019-го після довгої війни з виробником — ще 18, то 2020-го у першій половині року станеться всеукраїнське диво: Укрзалізниця купить у ПАТ «КВБЗ» ще аж 28 нових пасажирських вагонів. Про такий прогрес повідомляють у ПАТ «КВБЗ», яке тільки недавно віддало залізничникам нові 16 купейних і два спальних вагони.

Крім того, в Укрзалізниці планують  сформувати з цих вагонів два нічні експреси зразка  Київ — Маріуполь або Івано-Франківськ — Костянтинівка. Також  у планах запустити міжнародний нічний експрес Мінськ — Ужгород через Брест.

Як повідомляє ПАТ «КВБЗ» стосовно нових вагонів, «використані сучасні матеріали, суттєво підвищений рівень комфорту. 70% обладнання вагона вітчизняного виробництва, зокрема меблі, системи кондиціювання та вакуумні туалети. Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць, а також збільшена їхня кількість у проходах. До того ж у кожному купе відчиняються кватирки, а вода для чаю нагрівається незалежно від руху поїзда і є гарячою вже під час посадки пасажирів. Є й автомат для приготування кави».

Для завершення будівництва злітно-посадкової смуги аеропорту «Полтава» необхідно 400 мільйонів гривень

Очільник Полтавської обл-держадміністрації Олег Синєгубов зазначив, що триває пошук інвесторів, які можуть збудувати злітно-посадкову смугу вже цього року. Про це він розповів 28 січня на прес-конференції. За його словами, полтавський аеропорт (раніше він називав його своїм найголовнішим пріоритетом) — дуже важливий для області проект, із ним дійсно були проблеми, але вони хочуть фокусувати увагу не на тому, що він не працює, а на тому, що треба змінити, аби він нарешті запрацював.

«Ми маємо з вами створити таку модель, щоб не витратити сотень мільйонів гривень. Кажу це не просто так, адже для будівництва злітно-посадкової смуги, за нашими підрахунками, потрібно близько 400 млн. грн. Це той стандарт, який мав би бути виконаний на початку цього проекту та будівництва, але з різних причин цього не відбулося. І тепер маємо те, що маємо, — використовувати цю смугу для пасажирських перевезень наразі ми не можемо», — зауважив Олег Синєгубов.

За його словами, зараз активно шукають інвесторів — «це і турецькі партнери, і білоруські інвестори, й інші країни, які можуть нам допомогти». В облдержадміністрації розглядають різні формати співпраці, аби збудувати цю смугу, у перспективі цей об’єкт можна використовувати як транспортний термінал для вантажних перевезень.

«Полтавщина розміщена в унікальному місці, і за деякими параметрами вона може навіть замінити сам Стамбул, тому що стамбульський напрямок фактично перевантажений», — наголосив Олег Синєгубов. Тому цьогоріч, зазначив він, хотів би розпочати будівництво злітно-посадкової смуги.

Нагадаємо, розкрадання коштів на будівництві летовища є однією з пріоритетних справ нового прокурора Полтавської області Ярослава Голинського. 

12 червня стало відомо, що суд призупинив ліцензію авіакомпанії «SkyUp», яка здійснює перевезення пасажирів із полтавського аеропорту в Туреччину та Єгипет. Однак представники авіакомпанії в коментарі виданню «Полтавщина» зазначили, що причина «провалів» у рейсах пов’язана не з авіакомпанією. Справжня причина — незадовільний стан злітної смуги й недостатня завантаженість на рейсах. Наразі з полтавського аеропорту рейсів у Туреччину чи Єгипет немає. Додамо, що за 2 роки на оновлення аеропорту «Полтава» вже витратили понад 70 млн. грн.

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 18 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Kimxnr.

rocaltrol 0.25 mg oral <a href="https://rocaltrtn.com/">rocaltrol over the counter</a> cheap calcitriol