Вчительки з Полтавщини перемогли у конкурсі «Кращий «STEM»-урок» та виграли 5 тисяч гривень

 

У Києві відбулася всеукраїнська конференція для вчительської спільноти «Кращі гендерночутливі «STEM»-уроки: як викладати». 20 вчителів і вчительок зі «STEM»-предметів презентували найкращі методики проведення уроків математики, фізики, хімії, інформатики, технологій, астрономії, географії, біології та іноземних мов у школах. Серед 5 переможців кращого «STEM»-уроку 2019 року — Наталія Найдьон та Людмила Безперстова — вчительки загальноосвітньої школи I—III ступенів № 1 Горішньоплавнівської міської ради. Захід відбувся в межах всеукраїнського конкурсу «Кращий «STEM»-урок». Організатори — «CSR Ukraine» (експертна організація «Центр «Розвиток КСВ»), UNFPA (Фонд ООН у галузі народонаселення) спільно з Міністерством освіти і науки України.

Вчительки з Полтавщини презентували розробку спільного «STEM»-уроку «Створення і дослідження системи стеження за сонцем», що має на меті зацікавити дівчат «STEM»-спеціальностями, зокрема у сфері енергетики. Серед переможців також педагоги з Тернополя, Івано-Франківська, Києва та Краматорська.  

Всеукраїнський конкурс «Кращий «STEM»-урок» тривав з вересня по грудень 2019 року і мав на меті допомогти вчителям популяризувати «STEM»-освіту та мотивувати дівчат нарівні з хлопцями до вивчення «STEM»-предметів. До участі в конкурсі було подано 245 індивідуальних та командних уроків від вчительської спільноти з різних регіонів України. Автори та авторки 20 кращих гендерночутливих «STEM»-уроків презентували свої розробки у фіналі конкурсу та позмагалися за грошову винагороду у розмірі 5 000 гривень. Серед представлених вчительських ініціатив — інтегровані «STEM»-уроки з викладання іноземних мов та природничих предметів з допомогою VR- та AR-технологій, моделювання «LEGO»-конструкторів, розробка «лепбука» з хімії, екологічні та астрономічні уроки-дослідження Сонячної системи, «SТЕМ»-проект «Виготовлення гейзерів для ванни» та інші. 

«Другий рік поспіль ми спільно з UNFPA — Фондом ООН у галузі народонаселення — організовуємо всеукраїнський конкурс «Кращий «STEM»-урок». Це неймовірна ініціатива, яка дає можливість вчительській спільноті не лише змінювати підхід до викладання, а й ділитися своїм досвідом і знаннями з іншими. Ми прагнемо, щоб розроблені уроки розвивали у дітей навички ХХІ століття. «STEM» — це не просто фізика і математика, а інтеграція дисциплін, які розвивають креативність,  дослідницькі навички, командну роботу та заохочують до вивчення науки й технологій», — розповідає керівниця центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна.

Експертне журі оцінювало представлені уроки за декількома критеріями: актуальність обраної теми, креативність, інноваційність, використання обладнання та гендерна чутливість. На важливості гендерної чутливості в шкільній освіті наголосила програмний аналітик UNFPA — Фонду ООН у галузі народонаселення — Наталія Кошовська: «На жаль, сучасний світ далекий від ідеалу рівних прав і можливостей для жінок. В Україні лише 20% жінок представлені у парламенті, приблизно така ж кількість дівчат в IT-сфері. Через такі ініціативи, як конкурс «Кращий «STEM»-урок», «Хакатони» для вчительської спільноти та різні навчальні заходи ми хочемо дати дівчатам можливість проявити себе та бути більш економічно захищеними». 

У межах конференції педагоги взяли участь у майстер-класі про права вчителя від Фонду Максима Степанова, презентації буклетів про професії у гірничодобувній сфері від компанії «Метінвест» та ознайомилися з результатами цьогорічних «Хакатонів». Із розробленими проектами під час «Хакатонів» можна ознайомитися на сайті. 

Переглянути запис «онлайн»-трансляції фінальної конференції можна за посиланням. Кращі гендерночутливі «STEM»-уроки 2019 року також будуть доступні на «онлайн»-платформі: https://stem-lesson.info/krashhi-stem-uroki-2018-i-2019.

Всеукраїнський конкурс «Кращий «STEM»-урок» — це інноваційний підхід до впровадження нових стандартів гендерночутливого викладання «STEM»-уроків. Вперше конкурс проводився у 2018 році. Вчителі з різних регіонів України запропонували розробку 329 індивідуальних та командних уроків. До фіналу було обрано 40 найкращих ініціатив, націлених на гендерно-чутливий підхід до викладання, застосування креативних і трендових методів у навчанні. Трансляцію з обрання переможців можна переглянути за посиланнями: https://youtu.be/_qGQU0Y2HVw, https://youtu.be/YEl21ZKjrpI. 

«CSR Ukraine» («Центр «Розвиток КСВ») — експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ-питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером «CSREurope» (Брюсель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

UNFPA (Фонд ООН у галузі народонаселення) є провідною агенцією ООН, яка зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді. Спільно з партнерами ми працюємо у 150 країнах та територіях світу, а з 1997 року і в Україні для утвердження рівності, подолання гендерних стереотипів, посилення можливостей жінок, рівномірного розподілу домашніх обов’язків та залучення чоловіків до виховання дітей. Із 2015 року спільно з Міністерством соціальної політики України впроваджується кампанія «Щастя в 4 руки». Більше інформації про UNFPA та роботу в Україні на сайті: www.ukraine.unfpa.org. Також стежте за діяльністю UNFPA у «Twitter» та «Facebook».

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 27 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Hbtnow.

calcitriol 0.25 mg cost <a href="https://rocaltrtn.com/">buy calcitriol online cheap</a> buy rocaltrol 0.25mg without prescription