Командування Повітряних сил відповіло на критику щодо скорочення особового складу 831-ї бригади тактичної авіації, що дислокується в Миргороді
27 листопада командування Повітряних сил ЗСУ підтвердило інформацію, яку напередодні поширив у «Фейсбуці» учасник бойових дій Олександр Гром (Вінниця), а саме — про скорочення 170 посад, і пояснило це оптимізацією складу: «Інформуємо, що у Збройних силах України наразі справді тривають заходи з оптимізації та уніфікації організаційно-штатної структури військових частин, установ, закладів, що надалі дасть змогу адаптувати військові структури до стандартів провідних країн НАТО. Відбуваються вони і в Повітряних силах, і найближчим часом будуть проведені у 831-й бригаді тактичної авіації».
Як вказано у дописі, оптимізація та уніфікація організаційно-штатної структури не позначиться на бойових спроможностях та бойовому складі авіаційної частини: «Навпаки, бойовий потенціал лише зростатиме через збільшення льотних навчань, поповнення парку літаків зразка Су-27 відремонтованими та модернізованими машинами».
Як розповів «ЗМІСТу» Олександр Гром, йому про скорочення штату сказали знайомі з командування згори. Після розголосу він сподівається, що оптимізація буде менш болючою. За його словами, є спільна директива Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗСУ від 5 листопада цього року, в якій докладно роз’яснено деталі скорочення. У мережі цього документа немає, оскільки він має гриф «дск» («для службового користування»). «У нас немає «паркетних» посад. Скорочення торкнеться як штабів, так і підрозділів, які забезпечують життєдіяльність бригади», — говорить Олександр Гром.
Він зауважує, що скорочення — це ініціатива не командування бригади, а вищого політично-військового керівництва: «Керівники хочуть зробити «перемогу». За некомплекту понад 40% бригада вважається небоєздатною. Зараз, скоротивши кількість посад, вони заявлять про «укомплектованість» особовим складом на 80% чи навіть 100%. Але ми вже мали таку історію, коли, маючи «укомплектованість» підрозділів на 90—100%, практично виявилися неготовими до відбиття агресії в 2014 році. І зараз вони наступають на старі граблі».
На Крюківському вагонобудівному заводі нагадали міністру, що можуть виготовляти швидкісні потяги
Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» оприлюднила нагадування міністру інфраструктури Владиславу Криклію, що в Україні є виробник швидкісних потягів і таке підприємство знаходиться в Кременчуці. Відповідне нагадування оприлюднене на сайті підприємства, в якому висловився новий голова правління ПАТ «КВБЗ» Максим Крамаренко.
«20 листопада міністр інфраструктури України Владислав Криклій, у підпорядкуванні якого віднедавна знаходиться АТ «Укрзалізниця», провів зустріч із представниками компанії «Hyundai» й обговорив з ними питання модернізації рухомого складу в Україні. Логічно було б припустити, що наступного дня міністр зустрінеться з представниками іншої компанії — ПАТ «КВБЗ», чиї швидкісні поїзди вже понад 5 років найскладнішими з точки зору інфраструктури маршрутами України успішно перевозять пасажирів. Адже рівні умови для всіх — один з основних принципів чесної конкуренції, чи не так? І уряд України, напевно, навіть більше зацікавлений у вітчизняному виробнику такого продукту, адже це забезпечить збереження і створення робочих місць, наповнення державного бюджету за рахунок податків. На жаль, серйозної розмови про перспективи роботи з вітчизняним виробником — Крюківським вагонобудівним заводом — у Міністерстві інфраструктури України поки що не вели. Хоча ми зверталися набагато раніше, ніж «Hyundai»: писали листи, говорили під час зустрічей, пропонували міністрові Владиславу Криклію розібратися, провести нараду», — зазначає керівник підприємства.
Необхідно додати, що цього разу заклик директора заводу до міністра залишився без відповіді. Це раніше все було не так. Якщо іще рік тому на докори кременчуцького підприємства стосовно тих самих замовлених і виготовлених, але не викуплених пасажирських вагонів Укрзалізниця хоч якось відповідала, то нові заклики, оприлюднені на сайті підприємства, тонуть у тиші. Хоча насправді — ні. Відповідь, якщо під такою розуміти заяву Полтавської філії Антимонопольного комітету України, в якій розбираються з минулорічним не втіленим у життя мільярдним тендером на виготовлення шести дизель-потягів і проводять розслідування щодо ПАТ «КВБЗ», усе-таки є. Однак у цьому зворотному слові для кременчужан нічого втішного немає, і як виживатиме ПАТ «КВБЗ» наступного року — поки що невідомо.
Олександр КУРИЛОВ
Додати новий коментар