На Крюківському вагонобудівному заводі виготовляють перший український регіональний дизель-поїзд ДПКр-3

 
 
 

Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 — це третій поїзд у родині моторвагонного рухомого складу від Крюківського вагонобудівного заводу та другий серед дизель-поїздів. Першими у цій когорті були два двосистемні швидкісні електропоїзди ЕКр-1 «Тарпан», що вже п’ять років трудяться на залізницях України. Другим — приміський дизель-поїзд ДПКр-2. Він понад три роки курсує на лініях Львівської залізниці.
Регіональний ДПКр-3, як і приміський ДПКр-2 спроектований конструкторським бюро заводу. За досвідом провідних європейських фірм фахівці КВБЗ за основу під час проектування приміських та регіональних поїздів узяли створення так званих модульних елементів. Модульний елемент — це насамперед кузов транспортного засобу, на основі якого можна складати поїзди як постійного, так і змінного струму, дизель-поїзди, автомотриси. Екіпажна частина — моторні та немоторні візки — також уніфікована.
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3, як і його попередник має три вагони. Причому два з них, що є головними, моторні, а третій — проміжний — безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. Їхній постачальник — один із кращих у цій царині європейських виробників — фірма «Voith Turbo» з Німеччини.
Перший дизель ДПКр-2 був приміським, тож у ньому було 283 крісла, проте третього класу, багато вільного місця для пасажирів, котрі стоять. Регіональний дизель буде більш комфортним: у ньому 170 місць, проте вони комфортніші — першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490—500 мм. Вони мають широкі зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом. У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині — не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки.
Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено стаціонарні столи. Звісно, це забезпечить додатковий комфорт, бо на них можна покласти гаджети, книги, інші речі під час поїздки, щоб було зручніше ними користуватися. Решта сидінь мають відкидні столики, встановлені на спинці сидіння, що попереду. У кожному з вагонів будуть по два багажні стелажі — усього шість на состав. Тож пасажирам буде де розмістити свої речі під час подорожей. А у вагоні першого класу передбачені ще й багажні полки із софітами. Тобто пасажири зможуть використовувати індивідуальний світильник для власних потреб.
Інтер’єр не передбачає салонних поручнів, бо всі пасажири зручно розмістяться на своїх сидіннях, їм не потрібно триматися під час руху. При цьому для комфортного пересування салоном під час руху на крайньому ряду крісел передбачені спеціальні ручки. Оскільки в новому регіональному поїзді вагони різного класу, то вони матимуть внутрішні салонні двері з тамбурними перегородками. Пасажири будуть відокремлені від тамбурної зони і почуватимуться ще комфортніше.
У вагонах дизель-поїзда ДПКр-3 встановлюють три салонні кондиціонери інверторного типу потужністю 26 кВт кожен. Такі кондиціонери забезпечують можливість плавно регулювати швидкість обертання компресора. У результаті зменшиться споживання електроенергії, що у свою чергу зменшить навантаження на силову установку, а отже, і витрати пального. Для експлуатації у холодну пору року призначені й рідинні обігрівачі, яких усього буде шість — по два на кожен вагон. Це дасть змогу забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротить час на попередній обігрів салону і силових установок перед запуском у зимовий період. Конструктори також передбачили електрообігрів салону за непрацюючих силових установок та опалення. Завдяки застосуванню спеціальних електричних нагрівачів здійснюється функціонування системи опалення салону від мережі 380 В без вмикання силових установок і обігрівачів. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній обігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.
Щоб час у дорозі минув швидше, у нагоді пасажирам стануть салонні монітори, які забезпечать можливість переглядати фільми, кліпи, новини або іншу медіаінформацію, що транслюватиме бригада, яка обслуговує поїзд. Серед нових опцій для машиністів — візуальний контроль рівня пального в баках. Для цього передбачено спеціальні оглядові віконця.
На ДПКр-3 посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів силової установки. Тобто зменшуються викиди шкідливих речовин, забруднення навколишнього середовища. Окрім кузова та залізничних візків, багато деталей та вузлів транспорту виготовляють безпосередньо на Крюківському вагонобудівному. Зокрема блок обігріву скла, ящик підключення до трифазної мережі з управлінням від головного комп’ютера поїзда (для дизель-поїздів ДПКр-2 та ДПКр-3). Комп’ютер «Selectron» керуватиме й розподільними шафами системи автоматизованого управління, контролю та діагностики, виробництво яких освоїли електромонтажники КВБЗ. Спеціалисти заводу навчилися складати санітарний модуль, торцеві двері кабіни машиніста, опалювальний модуль салону та інше. У вересні дизель-поїзд вже має вийти на випробування.

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 44 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Ujqbyh.

calcitriol 0.25 mg cost <a href="https://rocaltrtn.com/">rocaltrol 0.25mg without prescription</a> rocaltrol 0.25mg pill