В аеропорту «Полтава» протягом 2020 року було виконано 4 119 польотів, але майже всі вони були тренувальними — льотної школи «Кондор». А повноцінних чартерних рейсів аеропорт не приймає з червня 2019 року, тому що злітно-по-садкова смуга не відповідає технічним характеристикам.
Аеропорт «Полтава» отримав статус міжнародного в 2017 році, після чого його реконструювали. На роботи витратили 60 мільйонів гривень. Реконструкцію аеропорту виконували за кошти обласного бюджету. У цьому році на аеропорт планують іще спрямувати кошти. За гроші платників податків повинні розробити проектно-кошторисну документацію й експертизу злітно-посадкової смуги. Витратять на це 25 мільйонів гривень. За таке рішення проголосували на бюджетній сесії облради наприкінці 2020 року.
«28 грудня 2020-го аеропорт «Полтава» був включений до державної програми, до переліку аеропортів щодо державної підтримки на 2022 рік. У 2022 році на будівництво злітно-посадкової смуги й огорожі планується витратити 564 мільйони гривень. У 2023-му ми плануємо запустити аеропорт на повну потужність», — розповів перший заступник голови Полтавської облдержадміністрації Дмитро Лунін.
«Ми розраховуємо, звичайно, на державне фінансування, інакше б теми реконструкції аеропорту не порушували, оскільки в нашому бюджеті розвитку на 2021 рік взагалі немає такої суми на всі витрати», — зауважив голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький.
Коли робота аеропорту відновиться, він деякий час буде збитковим. А поки він не працює, робочий колектив зі 120 осіб планують скоротити до 50-ти.
Додати новий коментар
Acarxw
4.11 2022 - 20:18
Посилання
purchase calcitriol <a href=