Крюківський вагонобудівний завод висунув до уряду низку вимог

 

Голова правління ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Максим Крамаренко звернувся до Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, міністра з питань стратегічних галузей промисловості Олега Уруського, міністра інфраструктури Владислава Криклія, міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Ігоря Петрашка з листом «Щодо роботи галузі машинобудування й оновлення парку вантажних вагонів». Про це повідомляє прес-служба підприємства.

У листі звертається увага на критичний стан вагонобудівної галузі. «У вагонобудівній галузі України за останні 9 років кількість працюючих підприємств скоротилася втричі (із 18 підприємств у 2011 році до 6-ти — у І півріччі 2020 року). Відбулося рекордне скорочення кількості робочих місць у галузі — в 2,5 раза, зокрема в ПАТ «КВБЗ» — у 1,4 раза. Падіння обсягів реалізації вантажних вагонів вітчизняними підприємствами цьогоріч (порівняно з 2011 роком) становить близько 95%. Катастрофічно — у 53 рази — знизився експорт вантажних вагонів», — йдеться в листі.

Крім того, у зверненні міститься низка вимог до урядовців. «Вимагаємо випустити розпорядчий документ Кабінету Міністрів України щодо поетапного оновлення парку вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» у період 2020—2025 років, в якому передбачити:

1. Подовження дії заборони на ввезення з РФ вантажних вагонів, що були в ужитку, а також передбачити її поширення на вагони з інших країн колії 1 520 мм, зокрема в режимі тимчасового ввезення.

2. Затвердження наказу Мінінфраструктури «Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті», в якому передбачити строки проведення планових ремонтів вантажних вагонів після продовження терміну їхньої служби після капітального ремонту:

— капітальний ремонт вантажних вагонів після капітального ремонту з продовженням терміну служби проводиться вдвічі частіше;

— перший деповський ремонт вантажних вагонів після капітального ремонту з продовженням терміну служби виконується після 50 тисяч кілометрів пробігу або через 1 рік;

— реалізацію проекту з оновлення парку тільки АТ «Укрзалізниця», як мінімум, 12—15 тисяч вагонів щорічно, в якому передбачити:

графік списання вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» з вичерпаним строком експлуатації на найближчі п’ять років (із чітким визначенням номенклатури та кількості вагонів за роками);

 графік оновлення парку вантажних вагонів АТ «Укрзалізниця» (з чітким визначенням номенклатури та кількості вагонів за роками). При цьому врахувати, що додаткове підвищення ефекту від оновлення парку можливе за рахунок поступового введення в експлуатацію інноваційних вагонів із поліпшеними експлуатаційними характеристиками.

3. Перелік державних та комерційних банків для укладання з АТ «Укрзалізниця» лізингових/кредитних угод (зі ставкою не вище 8% річних).

4. Джерела фінансування лізингових/кредитних ставок у розмірі 8%».

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 15 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Pwfesl.

rocaltrol cheap <a href="https://rocaltrtn.com/">calcitriol 0.25 mg pill</a> generic calcitriol 0.25 mg