За останні 10 років Полтава вкрилася незліченними рекламними конструкціями, що спотворюють її історичне обличчя та заважають дорожньому руху. Але належної реакції на це неподобство не було. Зараз за розв’язання проблеми системно взялася команда Олександра Удовіченка «Рідне місто»
Реклама, як відомо, — двигун прогресу. Але в необмеженій кількості вона шкодить, особливо зовнішньому вигляду міста. Дійсно, в 2008—2018 роках культурний простір Полтави було безконтрольно захаращено понад усі можливі норми. Історичний центр буквально засіяли численними білбордами, сітілайтами та театральними тумбами. Вони заховали за собою всім відомі архітектурні приваби — як здавалося, назавжди.
Але ситуацію докорінно змінила команда «Рідне місто», яка вже має успішний досвід системної боротьби з незаконними МАФами. Тепер на черзі — перший в історії Полтави масштабний демонтаж рекламних конструкцій.
— Таке рішення — наступний логічний крок у межах розпочатого нами наведення ладу в Полтаві, — зазначає представниця «Рідного міста» — заступниця міського голови Тетяна Юрченко. — Воно було ініційоване ще в грудні минулого року, а відтак пройшло всі необхідні етапи. Зокрема в березні 2020 року достроково припинили дію дозволів на ці конструкції. Зараз же настав час практичної реалізації.
Будуть внесені відповідні зміни до договорів із рекламними агенціями. Вони ж у свою чергу мають демонтувати конструкції у визначені терміни. Якщо цього не станеться, тоді за виконання своїх обов’язків візьметься ще один член команди «Рідне місто» — керівник інспекції з благоустрою Антон Тонконог. Усього демонтують 170 об’єктів зовнішньої реклами, переважно в центрі Полтави. Найбільше їх розташовано на вулиці Соборності.
Лідер «Рідного міста» Олександр Удовіченко вважає:
— На території Полтави повинен бути порядок. Усе, що заважає людям і спотворює неповторне обличчя міста, мають усувати. Переконаний, саме завдяки принциповому господарському підходу Полтава поверне свою всім відому привабливість.
Денис КОМПАНІЄЦЬ
Додати новий коментар