Як оформити «онлайн» допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям

 

В області розпочали роботу з реалізації Постанови Кабінету Міністрів України № 329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей із дітьми» від 22.04.2020 р. щодо надання допомоги на період дії карантину та на один місяць після дати його відміни для фізичних осіб-підприємців, у сім’ях яких виховуються діти віком до 10 років. Нині проводиться прийом заяв і необхідних документів. Вказана постанова набрала чинності 5 травня 2020 року.

Допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям призначають із місяця звернення одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець, на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачують у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме: 

— на дітей віком до 6 років — 1 779 грн.; 

— на дітей віком від 6-ти до 10 років — 2 218 грн.

Документи на призначення допомоги на дітей можна подати як у паперовому, так і в електронному вигляді. В умовах запровадження карантину з метою мінімізації ризиків зараження на коронавірусну інфекцію для оформлення допомоги на дітей рекомендуємо подати документи саме в електронному вигляді, скориставшись «онлайн»-сервісом на офіційному сайті Мінсоцполітики у розділі «Е-сервіси» або єдиним порталом державних послуг «Дія». Основною перевагою «онлайн»-сервісу є те, що скористатися ним можна кожного дня в будь-який час, не виходячи з дому.

Як скористатися послугою «онлайн»-оформлення допомоги на дітей для ФОП:

1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ «Е-сервіси/Допомога на дітей для ФОП» або за посиланням: https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/.

2. Здійснити вхід до системи з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації.

3. Авторизуватися з допомогою електронного підпису.

4. Заповнити електронну форму заяви на призначення допомоги. 

У заяві необхідно зазначити відомості про заявника, паспортні дані, адресу місця реєстрації чи фактичного місця проживання, відомості про дитину (дітей) та банківські реквізити для перерахування коштів.

Особливу увагу необхідно звернути на заповнення банківських реквізитів, тому що в разі помилки кошти не будуть зараховані на рахунок. Банківський рахунок варто зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів. Крім того, необхідно в обов’язковому порядку вказати номер телефона для зворотного зв’язку.

5. У розділі «Документи» прикріпити скановані копії таких документів:

— свідоцтва про народження дитини (дітей);

— довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного соціального внеску (форма ОК-7) (довідку ОК-7 можна отримати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/);

— документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземців);

— рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Для кожного виду документа можна додати одну і більше сканованих копій. Важливо: у разі неподання разом із заявою зазначених документів розглянути заяву щодо призначення допомоги на дітей немає можливості. 

6. Підписати заяву електрон-ним підписом та направити на розгляд.

Заява автоматично потрапляє до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації (прописки) або фактичного місця проживання заявника. Далі в управлінні соціального захисту населення перевіряють подані документи, повноту сплати єдиного соціального внеску за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця та приймають рішення щодо призначення допомоги відповідно до норм постанови. Результати розгляду заяви, поданої з використанням електронного підпису, надходять на електронну пошту заявника.

Із детальнішою інструкцією щодо використання «онлайн»-сервісу при поданні електронної заяви для оформлення допомоги на дітей можна ознайомитися за посиланням: http://plsz.gov.ua/download/inst_fop.doc.

Як оформити електронний підпис

Електронний підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного. Електронний підпис — це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їхню цілісність та ідентифікацію автора.

З допомогою електронного підпису можна підписувати документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані з допомогою електронного підпису, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні. 

Якщо у вас немає електрон-ного підпису, отримати його можна через Акредитовані центри сертифікації ключів, перелік яких можна знайти за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry. У разі виникнення додаткових запитань телефонуйте на «гарячу лінію» за номером: 0 (800) 50-06-20.

Людмила КОРНІЄНКО,

директор департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 5 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Urndoo.

rocaltrol 0.25mg uk <a href="https://rocaltrtn.com/">buy calcitriol online</a> calcitriol 0.25 mg us