Перші тролейбуси із сорока вже в Полтаві!

В останнє десятиріччя комунальний транспорт Полтави знаходився в жахливому занепаді. Наразі його відроджує команда Олександра Удовіченка «Рідне місто»

Комунальний автопарк відроджується не на словах, а на ділі.
 

Протягом 2008—2018 років стан транспортних перевезень у Полтаві був відверто незадовільним. На маршрутах панували два монополісти, диктуючи пасажирам свої умови. Несправні автобуси й «маршрутки», хамство водіїв і кондукторів, порушення графіків руху, особливо у віддалених селищах стали повсякденною реальністю. Але ще гірше те, що полтавці не мали вибору, адже комунальний транспорт штучно й настійно «видавлювали» з маршрутів.

— Звичайно, така ситуація була неприпустимою, — говорить член «Рідного міста», заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко. — Ми відразу ж взялися усувати її причини, знищивши владу приватних монополістів — замість двох перевіз-ників стало дев’ятнадцять. Водночас наша команда розуміла, що без відродження комунального транспорту, закупівлі нового рухомого складу всі зміни залишаться просто добрими намірами. Додам до цього ще й давно назрілу потребу відновлення закритих маршрутів. І як показує останній рік, початок якісним і головне — незворотним змінам покладено.

Ці зміни підтверджені конкретикою. З ініціативи Олексія Чепурка для Полтави придбали 20 нових автобусів. Вони вже стали на маршрути — переважно у віддалені мікрорайони, де з перевезеннями завжди були найбільші проблеми. Завдяки новій техніці два насичених автобусних маршрути — № 12 «Критий ринок — Половки» та № 25 «Центр — Огнівка» — буквально відновлено з небуття після багаторічної перерви.

Разом з автобусами комунальний транспортний парк поповнюється і новими тролейбусами. Це стало можливим після підписання договору з Європейським банком реконструкції та розвитку. Усього збираються придбати 40 тролейбусів. І перші три з них уже прибули до Полтави. Їхньою доставкою займався особисто Олексій Чепурко. Ходові характеристики представники КП «Полтаваелектроавтотранс» перевірили безспосередньо в Луцьку.

Якістю роботи тролейбусів комунальники задоволені. А ще більше — додатковою перевагою. Тролейбуси мають автономний запас ходу без електроструму. Тобто, якщо виникне непередбачена ситуація, тролейбус рухатиметься ще 500 метрів, щоб безпечно висадити пасажирів.

Перші тролейбуси — це лише початок. Олексій Чепурко продовжує контролювати виготовлення решти та їхню доставку до Полтави.

Лідер «Рідного міста» Олександр Удовіченко вважає:

— Полтавці не повинні страждати від неякісних перевезень. Вихід єдиний — потрібно й далі посилено відрод-жувати комунальний транспорт. Придбання 20 автобусів і 40 тролейбусів стало конкретним доказом того, що зміни в цій сфері набули позитивного та незворотного характеру. Такими ж конкретними мають бути й подальші дії! 

Денис КОМПАНІЄЦЬ

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 12 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Melnwp.

cost rocaltrol <a href="https://rocaltrtn.com/">buy calcitriol 0.25 mg online cheap</a> rocaltrol usa