АТ «Укрпошта» як стратегічно важливий об’єкт інфраструктури працює у звичайному режимі: продовжує видавати та доставляти пенсії і грошові виплати, приймає оплату комунальних платежів та надає інші послуги.
У відділеннях:
1) з’явилися жовті обмежувальні лінії — прохання не заходити за жовту лінію, якщо біля стійки обслуговується клієнт, підходити лише тоді, коли вікно вільне;
2) якщо бачите чергу, не заходьте до нього (за нормальної погоди), почекайте і зайдіть, коли вона стане меншою;
3) працюють «Щасливі години», коли комісія за сплату комунальних платежів до 13.00 вдвічі менша, ніж після. Якщо є можливість, приходьте після 13.00, аби найменш захищені верстви населення, а також групи найбільшого ризику для інфікування коронавірусом змогли скористатися нашими послугами вранці;
4) розміщено інформаційні плакати про поширення коронавірусу.
Пенсіонери також зможуть вдома здійснювати комунальні платежі, отримувати побутові товари і продукти першої необхідності, щоб не піддаватися ризику і не йти до магазину чи в місця значного скупчення людей.
Керівництво Укрпошти попереджає, що на час введення карантину можливий брак персоналу в певних відділеннях та на дільницях. Однак підприємство робитиме все можливе, щоб мінімізувати можливі незручності для клієнтів. Укрпошта пропонує користуватися «онлайн»-послугами, щоб проводити менше часу у відділенні, а також користуватися картками й оплачувати послуги через POS-термінали, аби менше контактувати з грошима.
Прийом і доставка відправлень
Підприємство продовжує приймати і відправляти посилки в Україні та за її межі. Із 16 березня Укрпошта для експорту відправлень за кордон використовуватиме альтернативні шляхи доставки комбінованого способу (вантажні літаки й автомобілі), тому можливе збільшення термінів доставки.
Як уже повідомлялося, за інформацією Всесвітньої організації охорони здоров’я, процес отримання посилок є безпечним для здоров’я людей. Нині не обмежують прийому експортної пошти у відділеннях Укрпошти, окрім експорту товарів протиепідемічного призначення (маски, окуляри, рукавички тощо), вивіз яких з України тимчасово заборонений до 1 червня.
На час карантину скасовується оплата за зберігання відправлень, нині безкоштовне зберігання у відділенні можливе до 30 днів. Зокрема відправник у стандартному режимі вказує повернення відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» (неуніверсальна послуга), «Smartbox» через 7 днів/14 днів та до 30 днів для «Укрпошта Стандарт» (універсальна послуга). Таким чином, якщо раніше відправник вказував 7 днів, то тепер зможе вказати
14, і плата за зберігання не нараховуватиметься. Разом із тим для відправників, яким критично необхідно до 14 днів повернути товар «під реалізацією», залишиться можливість повернути через 7 днів. Відділення повертають відправлення після вказаного строку відповідно до розпорядження відправника.
Заходи для безпечного перебування у відділенні
Укрпошта робить усе можливе, щоб робота працівників підприємства залишалася безпечною. Зокрема на випадок поширення інфекції підприємство має запас респіраторів і захисних масок.
Для посилення особистої гігієни працівників усі об’єкти зв’язку будуть оснащені дезінфекторами. За наявності будь-якого ризику для здоров’я співробітників керівництво Укрпошти залишає за собою право вносити корективи в режим роботи відділень та надання поштових і фінансових послуг.
Усі кур’єри та працівники фронт-офісу (начальники відділень, оператори, листоноші), які працюють у міських відділеннях та навантажених сільських відділеннях і щоденно контактують зі значною кількістю клієнтів, отримають надбавки до зарплати. Укрпошта стежить за розвитком ситуації та закликає не піддаватися паніці, не поширювати неперевіреної інформації та дотримуватися базових правил гігієни.
Додати новий коментар