ЖКГ Полтави вчора й сьогодні: підходити до проблем планово

Команда Олександра Удовіченка «Рідне місто» розв'язує проблеми житлово-комунального господарства, що накопичувалися роками

Об'єднання зусиль різних служб завжди дає якісний результат.
 

Ефективність роботи комунальних служб залежить від її системності. Цю беззаперечну істину можна проілюструвати на прикладі підготовки до опалювального сезону — процесу складного й відповідального. Саме через «обсяжність» процесу комунальники мають починати роботи ще з літа.
На жаль, у попередні роки вони підходили до організації опалювального сезону без належної відповідальності. Взагалі аварії в цей період неминучі, адже вся мережа зазнає посилених навантажень. Однак недалекоглядність чиновників впливала на їхнє збільшення.
Команда «Рідне місто» не стала повторювати чужі помилки. Цього року всі перевірки й ремонтні роботи почалися заздалегідь, виконувалися вчасно, а координував їх особисто представник команди, заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко.
І справді, кількість проблем можна зменшити, якщо частину з них усунути до початку опалювального сезону. Показовий приклад — мешканці будинку на вулиці Гоголя, 7, звернулися до ще одного члена «Рідного міста» — начальника відділу оперативного реагування міськвиконкому Сергія Зубаня. Стічні води невідомого походження затопили теплокамеру, через яку пролягають мережі. У результаті без опалення ризикували залишитися 4 багатоповерхівки та спеціалізований навчально-виховний комплекс № 26 «Перші кроки».
— Для розв'язання проблеми потрібно було скоординували дії обласних підприємств «Полтававодоканал» і «Полтаватеплоенерго», що ми відразу й зробили, — зазначає Сергій Зубань. — Однак ліквідувати аварію навіть спільними зусиллями все одно було непросто. Довго не вдавалося знайти джерело витікання, оскільки після відкачування вода знову миттєво заливала теплокамеру. Сам був свідком того, як одного разу робітники загаялися й промокли до нитки. Нарешті це місце знайшли, а після розкопки замінили ділянку труби, яка вийшла з ладу.  Таким чином, аварію ліквідували. І з початком опалювального сезону тепло без проблем надійшло спочатку в дитсадок, а потім — і в квартири полтавців.
До речі, організацію роботи свого відділу в ці відповідальні дні Сергій Зубань продумав заздалегідь. Адже розумів, що кількість телефонних дзвінків помітно збільшиться. Тож колектив працював без вихідних і відпусток, допомагаючи жителям в режимі реального часу.
Лідер «Рідного міста» Олександр Удовіченко вважає:
— Незалежно від обставин полтавці не повинні відчувати жодні незручності. Це зумовлюється насамперед продуманістю дій комунальників. Щоб вони були ефективними, потрібно завчасно дбати про підготовку та координувати роботу усіх причетних служб. Зрозуміло, поки що не все відбувається гладко, але рух у правильному напрямку розпочато. Саме такий системний підхід — запорука порядку в місті та комфорту жителів.
Денис КОМПАНІЄЦЬ

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 46 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Gwkmla.

generic calcitriol 0.25 mg <a href="https://rocaltrtn.com/">buy rocaltrol 0.25 mg for sale</a> order calcitriol 0.25mg online cheap