Щоб убезпечити полтавців на пішохідних переходах у будь-який час доби, команда Олександра Удовіченка «Рідне місто» взялася за їхнє системне освітлення
Почалося все з ініціативи представника «Рідного міста», заступника міського голови з питань ЖКГ Олексія Чепурка. Він запропонував комплексний підхід до давньої проблеми, якої ніхто ніколи не розв’язував.
— На першому етапі ми зібрали офіційну поліцейську статистику щодо кількості ДТП та проаналізували звернення громадян, — зазначає Олексій Чепурко. — Так народився перелік найнебезпечніших і найзавантаженіших переходів. Відтак, розуміючи, що окремі ділянки доріг мають свою специфіку, вирішили застосувати два види освітлення: LED-лампи та дорожні розмітки.
Ще один член команди «Рідне місто» — начальник КП «Міськ-світло» Роман Кикоть — відповідав за безпосереднє виконання робіт, щоб вкластися у визначені строки. Комунальники спрацювали оперативно: на минулому тижні поставили опори, а наразі завершують процес монтажу освітлювальних елементів.
Території біля шкіл № 2, 3, 6, 9, 10, 13, 21, 28, 29, 31, 33, 38, дитсадків на вулицях Алмазній, Пушкіна, Ляхова, дитячої лікарні та 4-ї поліклініки, перехрестя вулиць Грушевського та Ціолковського тощо облаштовують світильниками із сучасними, якісними й довговічними LED-лампами. Вони, до речі, мають особливість — їхнє світло не засліплює водія, що зменшує ризик аварій.
Із цією ж метою на найаварійніші ділянки доріг врізають розмітки. Це зокрема перехрестя вулиць Шевченка й Ватутіна, Героїв АТО й Федора Матвієнка, зупинка поблизу монастиря на Червоному Шляху, низка місць уздовж вулиці Соборності, біля алмазного заводу, юридичного інституту та аграрної академії, першої міської та обласної лікарень, автостанції на вулиці Шевченка тощо. Акумулятори цих вставок заряджаються від мінімального сонячного світла — все для економії енергії.
Лідер команди «Рідне місто» Олександр Удовіченко вважає:
— Полтавці повинні почуватися у безпеці в будь-який час доби. Тому роботи з освітлення всіх складних для пішохідного руху місць продовжуватимуться й надалі.
Денис КОМПАНІЄЦЬ
Додати новий коментар